عينك در شب عينك در شب .

عينك در شب

عكس عينك شب

عينك در شب

 

اين مشكل معمولاً به عملكرد ديافراگم چشم انسان مربوط مي شود. از آنجايي كه ديافراگم چشم انسان هنگام ورود به يك محيط نوري متفاوت تغيير مي كند، اين تغييرات مي تواند در شب و هنگام رانندگي آزاردهنده باشد. مانند زماني كه از يك اتاق تاريك به يك محيط روشن يا نور خورشيد حركت مي كنيد. تاريكي جاده و محيط اطراف، همراه با نور خودروهاي مقابل، چشم را نسبت به محيط حساس تر مي كند و گاهي اوقات، جاده به خوبي ديده نمي شود.

 

 

 

تاثير عينك ديد در شب

 

 

عملكرد اصلي اين عينك بهبود ديد شما با كاهش روشنايي بسياري از نورها و جلوگيري از پديده پراكندگي نور است. به طور معمول، اگر يك منبع نور قوي در جلوي چشم قرار گيرد، اشياء اطراف به راحتي قابل مشاهده نيستند. بنابراين لنزهاي اين عينك عينك در شب

خطرات رانندگي در شب و تاريكي را كاهش مي دهد. نمونه اي از عملكرد اين عينك در شب با چراغ خودرو در تصوير زير نشان داده شده است كه در آن مي توانيد عملكرد عينك در شب را به دقت بررسي كنيد:

قيمت عينك ديد در شب اصل

 

تفاوت اصلي بين دو تصوير بالا كنتراست بيشتر + روشنايي كمتر است كه در واقع به بهبود تجربه رانندگي كمك مي كند.بنابراين عينك در واقع تاريكي را روشن نمي كند، زيرا اين لنزهاي فيلتر شدت نور ورودي به چشم را كاهش مي دهند، اما اين كاهش نورهاي روشن همانطور كه در بالا توضيح داده شد، كنتراست و در نتيجه چشمان شما را كاهش مي دهد. مي تواند با ديافراگم بازتر كار كند و به تاريكي سريعتر واكنش نشان دهد. اگر تا به حال در شب رانندگي كرده باشيد، احتمالاً زماني كه خودروي جلويي از نور بالا استفاده مي كند متوجه اين موضوع شده ايد.

نكته مهمي كه در اينجا بايد بدانيد اين است كه عينك شب در يك مكان كاملاً تاريك (مثل جاده يك طرفه بدون ماشين در جلوي او و چراغ هاي اطراف جاده) نه تنها به بهبود بينايي كمك مي كند، بلكه باعث ديدن و ديده شدن او نيز مي شود. . پيشاني تيره تر است. بنابراين عملكرد و كاربرد اصلي اين عينك به خوبي عينك هاي قبلي نيست.

 

كاربرد دقيق عينك ديد در شب چيست؟

اگر اين عينك را براي رانندگي در شب انتخاب مي كنيد، بايد در شرايط عادي (چراغ هاي خيابان در جاده و ماشين ها در طرف ديگر) استفاده شوند. اما بيشترين استفاده از اين شيشه ها در هنگام سحر، غروب، زماني كه هوا باراني يا برفي است (به دليل انعكاس نور برف و باران در جاده) است.همچنين در مكان هاي برفي به دليل خاصيت انعكاس نور، محيط بسيار سرد و آبي به نظر مي رسد و اين شيشه ها در آن شرايط و در شرايط ديگري مانند گرد و غبار و مه مي توانند بسيار مفيد باشند.

برخي از مدل هاي ارائه شده اين شيشه ها (بسته به شركت سازنده) داراي فيلتري هستند كه طبق توضيحات بالا تابش نور را كاهش مي دهد اما بهتر است قبل از خريد به آن توجه كنيد زيرا همه توليدكنندگان مي توانند از اين فيلتر استفاده كنند. بيشترين استفاده از اين عينك در شب

فيلتر زماني است كه سطح جاده خيس است، براي مثال زماني كه جاده باراني يا لغزنده است. اين فيلتر به كاهش انعكاس نور از خودرو و ساير وسايل نقليه شما كمك مي كند تا بتوانيد سطح جاده را راحت تر ببينيد و به راحتي به جلو حركت كنيد. نام اين فيلتر Polarized است و معمولا روي سطح افقي شيشه ها نصب مي شود كه اين عملكرد را در سطح افقي جاده دارد. قيمت عينك ديد در شب اصل


برچسب: عكس عينك شب، عينك شب چه رنگي است، عينك شب زرد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۰۶:۴۸:۱۷ توسط:reza موضوع: نظرات (0)